there's fire...

Jaha då har man blogg då. suck vad jobbigt egentligen;)

För alla er som känner mig så vet ni antagligen att jag är helt emot bloggar, eller jag va det ivarjefall. Men vad kan jag säga jag? jo jag kan säga att jag gav upp under grupptryck från, tjaa världen typ. Anyway, om jag ska orka med min blogg så tror jag att jag måste dissa bdb lite. Dels för att det är typ samma sak för man lägger ju upp bilder här med liksom och dels för att jag har ju faktist ett liv! Jag kommer inte bli nån galen enstöring som skriver om livet istället för att leva det!

För att alla ska förstå hur jag känner inför min blogg så tänkte jag dra till med en metafor;)

För någon vecka sen köpte jag ett par senapsgula leggins. Hatar färgen och dom är obekväma men jag använder dem ändå. Jag menar, dem är jääkligt snygga ihop med min gråa klänning och helheten blir väldigt bra.

Nån som fatta?

Antagligen inte. Men ändå, jag fatta och det är ju det som räknas;)

I min blogg har jag bestämt att ni inte kommer hitta "imorse gick jag upp och borsta tänderna" inlägg. Utan tänker bara skriva när det faktist hänt nåt i mitt liv. Har även bestämt att det kommer komma lte roliga citat då och då i slutet av varje inlägg. Kul.

Anyway, nu ska jag gå och plugga fysik och kemi. Suck, menmen måste göras. Hoppas ni fortsätter läsa min finfina blogg:)

"Love isn't blind, it's retarded"

Kommentarer
Postat av: Sofia

haha det där citatet är bra, känner igen det men vart kommer det ifrån? =)

2008-09-23 @ 22:18:59
URL: http://sofiavestman.devote.se
Postat av: Din söta lilla Malin!

JUULIAAA! Jag kommer slaviskt bo i din blogg.. & när du lever ditt liv så läser jag om dt, HAHAH :D Puss på dig gulleplutt!

2008-09-23 @ 22:21:04
Postat av: Julia

HAHA wiiie:) låter bra det:)<333

2008-09-23 @ 22:23:50
Postat av: Julia

eller hur det är underbart:) är från 2½ men:P

2008-09-23 @ 22:24:34
Postat av: Julia

Jihoo, JAG kommer läsa. :D PUSS!

2008-09-27 @ 21:08:11
URL: http://alittlevoice.blogg.se/
Postat av: Julia

wiiiie:)<3

2008-09-29 @ 12:34:14
URL: http://wheretheressmoke.blogg.se/
Postat av: cillis

haha du är lite knäpp du , men det tkr vi om ;)<3

2009-01-17 @ 15:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0