Hos Malin

Hej alla trogna läsare ( HAHA skoja) Är hemma hos underdunderbara Malin för tillfället och stöttar henne i alla jobbiga kärleksproblem hon går igenom just nu. Usch och fy säger vi till dom!! Det är verkligen sugit. Jag menar här har hon äntligen hittat "like the one" och så skiter det sig minst sagt. Eller jag hoppas ju att det löser sig såklart.

Anyway Malin och moi börjar idag vårat nya bättre liv.

Mål: Fit till beach '09

Strategi: Hemligthetsstämplat;)

Det går underbart så här långt är allt jag kan säga;)

Aja, har preciis provat Malins nya übersnygga klänning som jag tänkte sno med mig när jag åker hem;) verkligen snygg:)

















"Men hur långt är en mil? Typ en mil"

Kommentarer
Postat av: Malinpalin

Jag tycker om dig! SÅ HÄÄR mycket :)

2008-09-25 @ 20:23:12
Postat av: Julia

haha och jag tycker om dig så HÄÄÄR mkt:P

2008-09-25 @ 22:43:51
URL: http://wheretheressmoke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0