Dag 2 med blogg

Jaha. Då var det som sagt dag två med bloggen;) eftersom jag sa att jag bara skulle skriva när det hänt något så kommer här ett inlägg som lovat.

Dagen började bra, eller så bra en onsdag kan börja när man försover sig. Sedan bar det iväg till skolan som gick bra. Hängde med på lektionerna o s v. Jag och Maria hade ett allvarligt skrattanfall p g a skånska. Menmen, det är nu det börjar hända grejer.

Idag skulle vi ha idrottslektion på arosfortet och var peppad till tusen. Vi skulle vara där kl 3, trodde vi. Klockan  kvart i tre får vi veta att det var kl 1 vi skulle varit där. Detta innebär alltså att vi missade idrotten.

Men som om inte detta var nog var vi tvugna att gå till arosfortet imorgon på vår "lediga" dag, vilket vi rätt uppenbart inte ville;) så det betyder alltså att vi måste göra det i helgen. Okej, inga problem tänkte vi. Så fel man kan ha.


Då kommer jag på att jag ska till stugan på fredag. Detta innebär ju alltså att jag inte kan gå på arosfortet, suck. Dessutom kommer Julia och hälsar på på fredag till lördag eller söndag och henne vill jag ju träffa. Det hela slutar i varje fall med att jag ringer i panik till mamma och frågar om jag kan komma ut på lördag istället. Tur tur det gick bra.

Så nu är den här helgen löst MEN då kommer nästa helg in i bilden. Nästa helg åker mina föräldrar på semester utan mig. Jag vet, evil. Men det jobbig blir ju helt klart att laga mat hela tiden. Jag menar vad ska jag äta?

Och som om inte det var nog har vi typ ett prov varje vecka i naturämnen från och med nu till höstlovet.

Dessutom ska jag ut och sporta imrogon med Malin och vi har börjat vårt nya liv. Jobbigt.


Och nu till nåt helt annat:P om ni läste bloggen igår lärde ni er att jag jämför den med mina gula leggins. Av en händelse hade jag idag dem på mig tillsammans med den gråa klänning. Under dagen blev jag smått galen av dem. Dem kliar och är allmänt obekväma. MEN när vi står i receptionen kommer QLinda förbi och vad säger hon? Jo "Verkligen jättesnygg outfit idag Julia". Jag tar det som ett tecken att fortsätta bloggen även när den kliar och är obekväm

"Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken"

Kommentarer
Postat av: Johanna

julia, jag hoppas att du kommer i morrn :) jag är där från 17.30. Förhoppningsvis ensam, om du fattar vad jag menar ;) höhö

2008-09-24 @ 19:27:52
URL: http://linajohannaa.blogg.se/
Postat av: Julia

haha självklart kommer jag:P så tidigt jag bara kan:)

2008-09-24 @ 19:39:13
URL: http://wheretheressmoke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0