Vill shoppa NU!!

Hej alla, jag har allvarliga shoppingbegär just nu:P Haha jag vill ha ha HA!

aja, i vilket fall som helst så ska vi ha genrep imorgon med Marie Picasso och jag kan inte vad jag ska sjunga:P Hoppas de andra i kören har mer koll annars klipper dem bort oss från konserten:P

Imorgon åker mina föräldrar på semester utan mig. Jag vet it's cruel. Men för att se till det positiva kommer Malin och bor hos mig tills de kommer tillbaka:) wiiie. Sen om jag har tur kanske även lite andra människor kommer på fredag? Hoppas på det.

Måste i vilket fall som helst shoppa imorgon annars vet jag inte vart jag ska ta vägen;) HAHA gud vad tjejig bloggen blev nu. menmen det är mitt största problem just nu så liid. Och jag lovar om det kommer kul människor ( alltså Sara, Gita å Sandra m.m inga mystiska icke bjudna människor:P) så ska jag lätt ha på mig detta, om jag shoppar det imorgon vill säga:) Btw kom min mor nyss och sa att hon betalar halva på den underbara tröjan från gina:D



"Jag är naken under kläderna"


Kommentarer
Postat av: Melanie

du kan väl lägga till at du är ledsen för att din enda vän melanie inte kan närvara? uhu.

2008-10-02 @ 13:01:35
URL: http://wakemeupinparis.blogg.se/
Postat av: Julia

SÅKLART JAG ÄR!!! men kom hiiiiiit:)

2008-10-02 @ 21:38:24
URL: http://wheretheressmoke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0