Plugg

Jag tycker personligen att jag varit oerhört effektiv idag:) pluggade matte från kl 11 till 16 och hann göra förra veckans matte (haha jag vet att det inte är nåt att skryta med borde gjort den förra veckan menmen:P) denna veckans matte och typ veckan efter höstlovets matte:)

sen bar det iväg på solosången som gick skitbra:D lätt underbart för en gångs skull, eller underbart å underbart

sen har jag jobbat så tjänat pengar som avslutning på dagen och det är ju inte fel. Nu ska jag skriva engelskan tror jag så är den gjord också:)

Fick även veta vad jag fick på Kemin idag, 29,5 vilket var det bästa resultatet hitills, Göran hade typ fem kvar att rätta, men ändå jag är stolt över mig själv. Dessutom fick jag MVG på biologin:) Har verkligen pluggat ihjäl mig för att nå hit så tycker jag har rätt att säga det utan att jag skryter så det så:P Synd bara att matten gick rakt åt helevete men ska till skolan 7 imorgon och ta igen det så det känns rätt lungt:)

nej nu ska jag plugga engelska. puss alla glada<3

"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig."

Kommentarer
Postat av: Malin

Pust! Va glad jag blir att allt gick så bra :D Att du orkar! <3

2008-10-21 @ 21:43:58
Postat av: Julia

haha plugg is the shit;)

2008-10-21 @ 22:13:38
URL: http://wheretheressmoke.blogg.se/
Postat av: Melanie

så du har gett upp bloggen julius?

2008-11-15 @ 18:47:30
URL: http://wakemeupinparis.blogg.se/
Postat av: Julia

haha nej har igen tid eller energi till att skriva det är allt:P

2008-11-16 @ 16:40:08
URL: http://wheretheressmoke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0