Melanie och jullov

Jaha efter viss övertalning av Melanie skriver jag återigen blogg. Sen sist har jag fått min dator, I love! jullovet har börjat, julafton har passerat och just nu befinner jag i skövde hos kusinerna.

Jullovet började mindre lovande p g a sjukdom. megaförkyld som alltid när det är lov. Men vid lördagen mådde jag bättre och åkte till sthlm med mor och såg carolas julkonsert. megamys. Dock höll vi på att missa det sista tåget eftersom hon aldrig slutade sjunga. Hon höll på i över tre och en halv timme utan paaus och typ allt va improviserat:P andreas johnsson, agnes, kevin och robin var även med som gäster vilket var kul.

Julen var msyig som alltid och jag fick det jag ville ha:D  nu spelas det gt 3 world tour för fullt i hemmet, man rockar ju fett på trummor är allt jag kan säga;)

Jaha så nu ligger jag här på en uppblåsbar madrass och skriver blogg för din skull melanie, hoppas du känner dig speciell. Längtar till nyår ska bli überkul!! dessutom har jag nu fått kläderna jag ska och jag ÄLSKAR dom!

HAHA lägg märke till att alla stycken utom detta börjar på J, som i Julia kanske;) vem vet:P aja ber om ursäkt för mitt tråkiga inlägg men ska kanske ha som nyårslöfte att skriva minst en gång i veckan? jaja återkommer efter nyår för att se hur det blir med den saken;)

pusshej nu ska jag hitta på nåt annat<3

just det citat!! hahaha

"Konsten att vara värdinna är att få sina gäster att känna sig hemma även om man önskade att de vore det."

Kommentarer
Postat av: Melanie

Haha, åh, vad speciel jag känner mig nu! jag säger bara NYÅÅÅÅR!!! ;D

2008-12-27 @ 21:15:50
URL: http://wakemeupinparis.blogg.se/
Postat av: Julia

haha det borde du;) ja NYÅÅR!!!:D

2008-12-27 @ 21:45:16
URL: http://wheretheressmoke.blogg.se/
Postat av: Alina

Ha en trevlig kväll! :)

2008-12-27 @ 21:50:00
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Julia

haha tack men vem?

2008-12-28 @ 15:46:09
URL: http://wheretheressmoke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0